˙·٠•●♥حاشیه نویس♥●•٠·˙

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده بودن خویش بکوش

˙·٠•●♥حاشیه نویس♥●•٠·˙

منتظر نمان پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده بودن خویش بکوش

فراموش می کنم

فراموش می کنم

فراموش می کنم تقدیزی را که با تو رقم خورده شد

فراموش می کنم لحظاتی را که با تو سپری شد

فراموش می کنم نفسی را که با نفس تو هماهنگ شد

فراموش می کنم  دلی را که برای وداع تو ترک خورده شد

فراموش می کنم اشکی را که برای انتظار تو جاری شد

فراموش می کنم رویاهایی که با تو پروزانده شد

فراموش می کنم ارزوهایی که با وجود تو محقق شد

فراموش می کنم خونی که با نبض تو در رگ هایم جاری شد

فراموش می کنم

فراموش می کنم

زندگی!

دوست!

تو....

همه چیز را فراموش می کنم

من می توانـــــــــــــــــــــــــــــــــم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

تقدیم به انانی که هنوزهم تکه ای از اسمان در چشمهایشان , جرعه ای دریا در وسعتشان و تجسمی زیبا از خاطره ی ایثار گل های سرخ در معبد ارغوانی دل هایشان به یاد گار مانده است.
نخستین چکه ی ناودان بلند یک احساس در قالب کلامی از جنس تنفس با غنچه های معصوم یاس
به روی حجم سپید یک دفتر میریزم ان را با لهجه ی همه پروانه صفات این گیتی بی انتها به اسمان نیلوفریدل زلال تو هدیه می کنم.

http://merkam1.blogsky.com/ یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://merkam1.blogsky.com/

سلام عزیز
وب زیبایی دارید
دعوت میکنم به وبلاگ ما هم سربزنید
سوالی هم داشتم این موزیک وبلاگ تون خوانندش کیه و اسم اهنگ چیه ؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست عزیز...
باشه حتما میام....
آهنگ جز عشق تو امین رستمی....

........... چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

شک نکن
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد